srijeda, 6. ožujka 2013.

nekretnine krapina vikendice okolica zagreba www.boss-nekretnine.hr

Bilice, kuća katnica 130 m2, okućnice 240m2, garaža, struja, voda, centralno grijanje, građevinska dozvola, prizemlje 2 prostorije za poslovni prostor blizina mora, isključivo za gotovinu Objavljen: Danas Prikaza: 418

Dubrava 1 soban stan namješten, centalno grijanje, blizina tramvaja i vlaka, prizemlje Objavljen: Jučer Prikaza: 50

Črnomerec, Sv.Duh, Trsje, kuća samostojeća otvorena prema sve četiri strane svijeta. Sastoji se od suterena u kojem se nalazi... Objavljen: Danas Prikaza: 55

Prečko, stan 57 m2, moguća zamjena za manji Objavljen: Danas Prikaza: 852

Slatina, Kralja Zvonimira, prizemnica, 20000€ Objavljen: 16.07.2012 Prikaza: 13

nekretnine ugljan nekretnine čazma nekretnine bih godzilla nekretnine nekretnine vukovar nekretnine zadar stanovi nekretnine istra orbit nekretnine nekretnine rogoznica nekretnine čavle krk nekretnine prodaja vodice nekretnine prodaja nekretnine punat ad nekretnine daruvar laris nekretnine venek nekretnine nekretnine podgora jajce nekretnine.

2 komentara:

  1. Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je ostavio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje ime je fajar. Živim u Bedonu u središnjoj Javi, bio sam u vrlo kroničnom financijskom pitanju i terminalnoj zdravstvenoj situaciji prije nekoliko tjedana. Nakon što se moja potraga za pomoći prijatelja i susjeda pokazala abortivnom, osjećam da nije bilo nikoga koga istinski brine. Toliko sam se iscrpio zbog nedostatka sredstava za proširenje svog poslovanja, a moja dvoje djece u dobi od 5 i 8 godina također nisu dobro izgledali zbog nedostatka odgovarajuće skrbi kao rezultat financija. Jednog vjernog jutra vidio sam starog prijatelja svog pokojnog muža i rekao sam mu sve što sam prolazio, a on je rekao da je jedini način na koji bi mogao pomoći da me usmjeri na dobrog zajma u SAD -u koji mu je također pomogao, objasnio je i on Meni o tome kako je bio financijski smanjen i kako ga je potaknuo ovaj službenik zajma (g. Pedro koji mu je dao zajam od 7.000.000,00 USD po pristupačnoj stopi od 2%. Dalje me uvjeravao da su oni jedina legalna zajma koju je pronašao na mreži na mreži . Dao mi je njihovu e -poštu i tako sam se prijavio, a također mi je odobren zajam i moj se život promijenio za dobro. Obratite se jedinom zajmodavcu g. Pedra putem e -pošte / pedroloanss@gmail.com kako biste riješili svoj financijski nered.

    OdgovoriIzbriši